10 september 2014

1970-tal

Storslagna ord om Masten


Kom det en stor artist då fick Ivan alltid ett telefonsamtal från deras manager eller musikförbundet i Sverige om dom bara skulle vara på några ställen. Masten fick alltid en förfrågan före Gröna Lund och Liseberg och att Masten fick förfrågan var att dom visste att vi inte var rädda att satsa på dessa artister som var stora ute i Sverige och världen.

 

Pausmusik i moll

När Streaplers var där och uppträdde skulle dom fika och jag kom in också för att fika och då sa en i Streaplers till mig att är du manager för den här orkestern och då sa jag att det var jag inte och då sa tillbaka till mig att be dom sluta för det låter så jävla illa och killarna som spelade så dåligt var från Kristianopel och skulle spela i pausen.




















 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar